EP Admin Team
Administracja:

Szymex
GG: 43048898
Dawix
GG: 11051002

Administracja
K. Główny

Amfetaminka
---
Sergiej
GG: 7731323

Administracja
K.Disco
Hero
GG: 40406963

Promo Dj
B-day Party Becia
Juz w sobote 26 lipca odbedzie sie na naszym radiu B-day naszej adminki Becii. Zapewnimy ze w tym dniu nie zabraknie dobrej zabawy oraz muzyki Bedzie urodzinowo, z pozytywnym pierd*** A my skladamy jej w tym dniu Spelnienia najskrytszych zyczen,mocy prezentow oraz 100lat! Niech ten dzien bedzie twoim najpiekniejszym dniem ale nie ostatnim w zyciu

After School Party
Juz w ta sobote i niedziele (tj. 28-29 czerwiec) Zapraszamy goraco na meeting "After School Party" Oj bedzie sie dzialo. Zagraja dla was najlepsi Dj/prezenterzy radiowi. A caly meeting ubarwi gosc specjalny Dj Sebii ktory zabierze was w nieziemska podroz przez najlepsze klimaty muzyki klubowej. Nie moze Cie zabraknac, baw sie razem z nami! Gwarantujemy 100% udanej zabawy!

Rekrutacja EP:ON
Rekrutacja na radio Energy-Party uwazamy za oficjalnie otwarta. Poszukujemy Prezenterow i Dj- mile widziane sa na naszym radiu Panie :) A wiec nie czekaj, jesli spelniasz nasze wymagania (Patrz plakat) zglos sie! Odpowiedz otrzymasz do 72h od zlozenia podania. Grajac u nas na radiu zapewniamy mila atmosfere, zablysniecie w internecie jak Prezenter/Dj. Wejdz w zakladke "Praca", wypelnij podany formularz rekrutacyjny i czekaj na nasza odpowiedz.

Reaktywacja EP
A wiec po dlugich wyczekiwaniach oraz przygotowaniach mozemy powiedziec. No to pier*** Oswiadczamy ze w dn. 19-20 Kwiecien nastapi Reaktywacja Energy-Party. Wracamy z nowa dawka pompy. Zagraja dla was najlepsi prezenterzy radiowi. Nie moze Cie zabraknac na tym wydarzeniu! Podczas reaktywacji bedzie mozna wygrac 10 wejsciowek na Disco Day do Katowickiego Spoka. Takiej okazji jeszcze nie bylo! Nie spac, zwiedzac, zapier**** Energy-Party jedyne takie radio w sieci. Oj bedzie sie dzialo.

Wspolpraca
Radio Energy-Party oferuje oraz szuka wspolpracy z roznymi portalami,stronami,serwerami,klubami. Jesli jestes otwarty na na wspolprace badz tez byc naszym partnerem pisz smialo. Napewno sie dogadamy. Numer gg i e-mail podany w boxie "EP Admin Team"
Fanpage EP

Informacje
Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska.

stat4u
Radio Energy-Party. Wszystkie prawa zastrzeżone